Reklama a propagace je odvětví velice obsáhlé a v jistém slova smyslu i složité a náročné. Zahrnuje v sobě totiž nejen technologie a praktické nasazení reklamy v terénu, ale zejména psychologickou složku, která je nutným předpokladem k úspěchu. Abyste totiž zapůsobili na někoho věci neznalého a oslovili jej tak, že by zatoužil alespoň vyzkoušet změnu nebo něco, o čem neměl dosud ponětí, není jen tak.
Jestliže se zaměříme na sektor zdravé výživy, tam je celkem osvědčený způsob zviditelnění na veřejnosti Internet a také kamenné prodejny, které oslovují čím dál více zájemců. Kdo chce v tomto směru ještě více uspět, měl by lidem nabídnout i určité bonusy, jimiž je doprava zdarma, akční slevy a také dárky.
Dárek může zároveň posloužit jako propagační předmět. Které reklamní předměty promodarky.cz nejvíce oslovují veřejnost a působí zároveň jako informační a energetický zářič?
Kšiltovky – lidé se při chůzi na ulici nejčastěji dívají lidem na obličej a máte-li na sobě kšiltovku, je velmi pravděpodobné, že si všimnou loga či nápisu ve formě potisku či výšivky. Musíte být ale hodně nápadití, protože jde o poměrně malou plochu, a potisk musí zaujmout na první pohled během pár sekund.
Trička a mikiny – zde máte již větší manipulační prostor a propagace zdravé výživy tu může mnohem lépe vyznít, než na čepici. Trička a mikiny jsou ale dražší a půjde o vyšší investici. Trička nebo mikiny lze rozdávat jako dárek k prvnímu nákupu anebo zákazníkům, kteří při nákupu překročí určitou částku.
Deštníky – nevýhodou deštníků je absence deštivého počasí, deštivých dnů v roce není tolik, a tak jste výmluvností reklamního sdělení výrazně omezeni. Ovšem rozevřený žlutý deštník svítí do dáli a velkého modrého nebo červeného nápisu se všimne téměř každý.
Hrnky – hrnek patří k nejpoužívanějším předmětům v domácnosti a k propagaci poslouží například v okamžiku, kdy si pozvete domů na návštěvu přátele či známé.